Täältä voit lukea osto- ja toimitusehdoistamme.
Yleensä ostot
-Toimitusmaksu 7 €.
-Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron.
-Kaikki tavarat pysyvät Fritaire Nordicin omaisuutena, kunnes täysi maksu on vastaanotettu.
-Kaikista petosyrityksistä ilmoitetaan aina poliisille. Myymälämme pidättää oikeuden peruuttaa ostoksen, jos epäillään petosta.
-Pidätämme oikeuden mahdollisiin painovirheisiin verkkosivustolla.
Maksutavat
Valitset maksutavan, kun olet suorittanut ostoksen. Käytämme Klarnaa maksutapana.
1.Card-maksu VISA- tai MasterCard-kortilla
Voit aina tuntea olosi turvalliseksi, kun maksat meille kortilla. Teemme yhteistyötä Klarnan ja DIBS Payment Servicesin kanssa, jotka ovat Pohjoismaiden johtavia verkkomaksupalvelujen tarjoajia ja jotka on sertifioitu korttialan uusien turvallisuusvaatimusten PCO-DSS (Payment Card Industry Data Security Standard) mukaisesti. Kun maksat kortilla, sinut lähetetään SSL-sertifikaatin kautta suojatulle sivulle, jossa voit turvallisesti syöttää korttitietosi ja suorittaa maksun. Kun maksu on hyväksytty, sinut ohjataan Fritairen verkkosivustolle, jossa saat vahvistuksen siitä, että osto on suoritettu.
2. Lasku, maksu 30-60 päivää Klarnan kanssa.
Kun päätät maksaa laskulla, tarjoamme sinulle mahdollisuuden maksaa 30 tai 60 päivän kuluessa siitä päivästä, jona lähetämme tavarat tai toimituskuitin, tai siitä päivästä, jona palvelut tai digitaalinen aineisto on saatavilla. Luovutamme maksuvaatimuksemme ostoksestasi Klarna Bank AB:lle (”Klarna”). Klarna lähettää sinulle maksuohjeen, jossa sinun tulee maksaa suoraan Klarnalle. Yhteystiedot ja lisätietoja Klarnasta löydät osoitteesta klarna.se.
Jos olet aiemmin valinnut liittyä Klarnan Månadsfaktura-palveluun, lasku sisällytetään sen sijaan kuukausilaskuusi. Tämä tarkoittaa, että kaikki tietyn ajanjakson aikana tekemäsi laskutusostot kerätään yhdelle yhteislaskulle sen sijaan, että ne lähetettäisiin erillisinä laskuina ostokohtaisesti. Kunkin yhteislaskuun sisältyvän yksittäisen laskun luottoaika vaihtelee 14-45 päivän välillä riippuen siitä, milloin osto on tehty ja tavarat/palvelut on toimitettu/lähetetty. Kaikki ennen määräpäivää aktivoidut laskutusostot kerätään yhdellä kuukausilaskulla. Laskutusostot, jotka aktivoidaan määräajan jälkeen, näkyvät seuraavassa kuukausilaskussa.
3. osamaksu Klarnan kanssa.
Yhteistyössä Klarnan kanssa tarjoamme mahdollisuuden jakaa maksusi 3 ja 48 kuukauden välille. Lue Klarnan täydelliset ehdot täältä.
Toimitukset
Lähetämme kaikki pakettimme DHL:llä tai DB Schenkerillä, jotka toimittavat lähetyksen lähimmälle edustajalle. Normaali toimitusaika varastostamme on 2-4 työpäivää.
Noutamattomat paketit
Veloitamme 300 kruunua tavaroista, joita ei noudeta. Jos peruutat tilauksen, kun paketti on jo lähetetty meiltä, sinun on noudettava se ja palautettava se meille, muuten paketti kirjataan vastaanottamatta jääneeksi ja siitä veloitetaan automaattisesti.
Kuljetusvauriot
Kaikki meiltä lähtevät paketit on vakuutettu. Jos paketti ja/tai sen sisältö on vahingoittunut sitä vastaanotettaessa, siitä on ilmoitettava välittömästi paikan päällä. Jos olet avannut paketin ja huomaat, että jokin on vaurioitunut, ota kuva, jossa näkyy vaurio, ja liitä se sähköpostiin osoitteeseen info@lindenbaum.se.
Kun palautat paketit meille, kuljetusriski on sinun vastuullasi. Jos tuote on vahingoittunut, lähetä se takaisin meille, niin lähetämme sinulle uuden tuotteen. Me vastaamme vahingoittuneiden pakettien toimituskuluista.
Peruuttamisoikeus
Asiakkaalla on aina lain mukainen 14 päivän peruutusoikeus kaikissa verkkokaupoissa ja muissa muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tapahtuvissa tavaroiden myynneissä. Fritaire Nordic tarjoaa aina täyden 90 päivän peruutusoikeuden. Peruuttamisoikeutta sovelletaan vain, jos tavarat ja alkuperäispakkaus ovat vahingoittumattomia, mutta asiakkaalla on lain mukaan aina oikeus käsitellä tavaroita tavalla, joka on tarpeen niiden ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi.
Jos peruutat ostoksesi ja palautat tuotteen meille, hyvitämme ostosumman, mutta meillä on oikeus vähentää mahdollinen arvonmenetys, joka on aiheutunut tuotteen tarpeettomasta käytöstä sen ominaisuuksien ja toiminnan testaamiseksi. Arvonmenetys arvioidaan tapauskohtaisesti. Peruuttamisaika alkaa siitä päivästä, jona asiakas vastaanottaa tavarat.
Sinä asiakkaana vastaat palautuslähetyksen riskistä: tähän riskiin kuuluu muun muassa se, että tuote vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana.
Paluu
Palautusta varten sinun on aina otettava yhteyttä asiakaspalveluumme. Takuuasioissa tutustu takuukäytäntöihimme.