Osto- ja toimitusehdot

Täältä voit lukea osto- ja toimitusehdoistamme.

Yleensä ostot

-Toimitusmaksu 7 €.
-Kaikki verkkokaupan hinnat sisältävät arvonlisäveron.
-Kaikki tavarat pysyvät Fritaire Nordicin omaisuutena, kunnes täysi maksu on vastaanotettu.
-Kaikista petosyrityksistä ilmoitetaan aina poliisille. Myymälämme pidättää oikeuden peruuttaa ostoksen, jos epäillään petosta.
-Pidätämme oikeuden mahdollisiin painovirheisiin verkkosivustolla.

Maksutavat

Valitset maksutavan, kun olet suorittanut ostoksen. Käytämme kassaratkaisuna Svea Bankia. Lue lisää Svean yleisistä käyttöehdoista täältä.

1.Korttimaksu VISA, MasterCard tai American Express.

Voit aina tuntea olosi turvalliseksi, kun maksat meille kortilla. Teemme yhteistyötä Svea Bankin kanssa PCI-DSS-sertifioidun ratkaisun kautta. Kun maksat kortilla, sinut lähetetään SSL-sertifikaatin kautta suojatulle sivulle, jossa voit turvallisesti syöttää korttitietosi ja suorittaa maksun. Kun maksu on hyväksytty, sinut ohjataan Fritairen verkkosivustolle, jossa saat vahvistuksen siitä, että osto on suoritettu.

2. laskun maksaminen Svean kanssa.

Lasku: Svea Pankki hoitaa laskujen maksut. Luottotarkistukset voidaan tehdä. Eräpäivä on yksityisasiakkaille 14 päivää ja yritysasiakkaille 30 päivää. Viivästyneestä maksusta peritään viivästyskorko ja muistutusmaksu.

3. osamaksu Svean kanssa.

Yhteistyössä Svea Bankin kanssa tarjoamme mahdollisuuden jakaa maksunne. Katso lisätietoja heidän ehdoistaan.

Toimitukset

Lähetämme kaikki pakettimme DHL:llä tai DB Schenkerillä, jotka toimittavat lähetyksen lähimmälle edustajalle. Normaali toimitusaika varastostamme on 2-4 työpäivää.

Noutamattomat paketit

Veloitamme 300 kruunua tavaroista, joita ei noudeta. Jos peruutat tilauksen, kun paketti on jo lähetetty meiltä, sinun on noudettava se ja palautettava se meille, muuten paketti kirjataan vastaanottamatta jääneeksi ja siitä veloitetaan automaattisesti.

Kuljetusvauriot

Kaikki meiltä lähtevät paketit on vakuutettu. Jos paketti ja/tai sen sisältö on vahingoittunut sitä vastaanotettaessa, siitä on ilmoitettava välittömästi paikan päällä. Jos olet avannut paketin ja huomaat, että jokin on vaurioitunut, ota kuva, jossa näkyy vaurio, ja liitä se sähköpostiin osoitteeseen info@lindenbaum.se.

Kun palautat paketit meille, kuljetusriski on sinun vastuullasi. Jos tuote on vahingoittunut, lähetä se takaisin meille, niin lähetämme sinulle uuden tuotteen. Me vastaamme vahingoittuneiden pakettien toimituskuluista.

Peruuttamisoikeus

Asiakkaalla on aina lain mukainen 14 päivän peruutusoikeus kaikissa verkkokaupoissa ja muissa muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tapahtuvissa tavaroiden myynneissä. Fritaire Nordic tarjoaa aina täyden 90 päivän peruutusoikeuden. Peruuttamisoikeutta sovelletaan vain, jos tavarat ja alkuperäispakkaus ovat vahingoittumattomia, mutta asiakkaalla on lain mukaan aina oikeus käsitellä tavaroita tavalla, joka on tarpeen niiden ominaisuuksien ja toiminnan selvittämiseksi.

Jos peruutat ostoksesi ja palautat tuotteen meille, hyvitämme ostosumman, mutta meillä on oikeus vähentää mahdollinen arvonmenetys, joka on aiheutunut tuotteen tarpeettomasta käytöstä sen ominaisuuksien ja toiminnan testaamiseksi. Arvonmenetys arvioidaan tapauskohtaisesti. Peruuttamisaika alkaa siitä päivästä, jona asiakas vastaanottaa tavarat.

Sinä asiakkaana vastaat palautuslähetyksen riskistä: tähän riskiin kuuluu muun muassa se, että tuote vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana.

Paluu

Palautusta varten sinun on aina otettava yhteyttä asiakaspalveluumme. Takuuasioissa tutustu takuukäytäntöihimme.